Dziś rynek oferuje najwyższej jakości odzież reklamową oraz ubrania dla pracowników firm, którą znakuje się w trzech technikach dostosowując najlepszą do poszczególnych materiałów.
HAFT KOMPUTEROWY
- najbardziej prestiżowa technika znakowania;
- wykonywany jest za pomocą nici hafciarskich na maszynach jednogłowicowych lub wielogłowicowych;
- pozwala na ekskluzywne znaczenie odzieży już od 1 sztuki ograniczając koszty głównie do przygotowania projektu hafciarskiego;
- daje najszersze możliwości użycia materiałów podkładowych pod aplikacje (polary, satyny, filce, frotte itp.);
- haft komputerowy jest trwały i odporny na działanie środków czyszczących oraz promieniowanie UV;
- ograniczenia: niemożność wyhaftowania wzorów z dużą ilością szczegółów oraz ograniczona liczba kolorów nici.
NADRUKI Z FOLII FLEX I FLOCK
- są wykonywane za pomocą wycinania wzoru z folii na ploterze tnącym oraz wgrzewaniu go w materiał w odpowiedniej temperaturze i pod odpowiednim naciskiem;
- polecany do produkcji niskonakładowej – pojedynczych sztuk i krótkich serii;
- charakteryzuje się brakiem kosztów przygotowania;
- są odporne na pranie i uszkodzenia mechaniczne;
- gwarantują świetne krycie i intensywność koloru;
- zapewniają szybki czas realizacji;
- ograniczenia: odpowiednia technika zdobienia dla grafiki wektorowej, metoda jest zalecana do nadruków maksymalnie trzykolorowych, niemożliwe jest nadrukowanie przejść tonalnych.
NADRUK CYFROWY TECHNIKĄ DTG
- polecany do nanoszenia na odzież skomplikowanych wzorów graficznych, zdjęć;
- możliwy do zastosowania przy pojedynczych sztukach bez konieczności przygotowywania matryc czy projektów;
- zapewnia intensywność kolorów;
- są odporne na pranie i uszkodzenia mechaniczne.
Wiele firm znakuje również importowaną odzież znanych marek oraz wykroje. Wychodząc naprzeciw rynkowym oczekiwaniom, stale udoskonala się i poszerza ofertę.